Strategie sprzedaży towarów stały się ważniejsze niż kiedykolwiek. Widzieliśmy już wpływ na sklepy detaliczne od początku pandemii COVID-19. Jednak w ostatnich latach zaobserwowaliśmy wzrost eCommerce, ponieważ sprzedaż eCommerce prawie się podwoiła w porównaniu z ich liczbą sprzed pandemii. Pomimo sukcesu, osobiste doświadczenie zawsze będzie tym, na którym detalista jest najbardziej priorytetem.
Jeśli chcesz od razu rozpocząć swój biznes online, nie musisz szukać dalej niż Uderzająco. Po zakończeniu procesu rejestracji na naszej platformie zostaniesz objęty naszym bezpłatnym planem, który umożliwi Ci przejście przez charakterystyczne cechy, aby stworzyć profesjonalną stronę internetową . Po wybraniu najlepszego szablonu Uderzająco, pożądana witryna stanie się rzeczywistością w ciągu kilku minut.
Co to jest merchandising?
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, musisz traktować merchandising jako istotny aspekt budowania swojej obecności w Internecie. Wytwarzanie lub sprzedawanie towarów jest definiowane jako wszystko, co wiąże się z promocją i sprzedażą produktów eCommerce, gdy użytkownik wejdzie do Twojego fizycznego sklepu lub trafi na Twoją witrynę. Kiedy mówimy o merchandisingu, mówimy wyłącznie o produktach eCommerce, które można kupić.
Ponieważ sprzedaż online zwykle zaczyna się od wizualizacji, merchandising umożliwia wyświetlanie produktów w atrakcyjnym wizualnie świetle, aby zachęcić do sprzedaży. Poprzez oferty promocyjne merchandising podejmuje wszelkie kroki w celu zwiększenia sprzedaży online. W innej definicji merchandising to wystawianie produktów na sprzedaż we właściwym miejscu, we właściwej cenie i we właściwym czasie w celu zwiększenia sprzedaży online. Właściciele sklepów sprawiają, że ich produkty są tak atrakcyjne, że zachęcają odwiedzających do przychodzenia do ich sklepu i dokonywania zakupów.
Znaczenie merchandisingu
1. Przyciąga Klientów
Tworząc towary, sprawisz, że Twój sklep stanie się atrakcją dla odwiedzających. W rezultacie zauważysz wzrost liczby odwiedzających, którzy rozważają Twój sklep i kupują w nim produkty. Gdy uda Ci się przyciągnąć do swojego sklepu znaczną liczbę odwiedzających, automatycznie spowoduje to wzrost sprzedaży. Merchandising powinien rozpocząć się na zewnątrz, gdzie odwiedzający decyduje o wejściu do sklepu lub nie.
Uporządkowany teren, idealny parking i spójna struktura handlowa będą jednymi z najważniejszych czynników decydujących o decyzji odwiedzających. Odwiedzający zdecydują wtedy, czy powinni rozważyć wycieczkę do sklepu, czy sklep nie spełnia ich oczekiwań. Pod względem prezentacji działania powinny zawsze przemawiać głośniej niż słowa, aby przyciągnąć klientów. Gdy klienci znajdą się w Twoim sklepie, ich decyzje będą oparte na taktyce brandingowej, taktyce cenowej i merchandisingu wnętrz.
2. Wpływ na sprzedaż internetową
Jak już pisaliśmy wcześniej, kiedy już zrozumiesz, jak tworzyć gadżety, wpłynie to na Twoją sprzedaż online . Sprzedając towary, masz szansę pozytywnie wpłynąć na sprzedaż detaliczną. W końcu jest to główny cel każdej strategii biznesowej. Kiedy mówimy o poprawie doświadczeń klientów, omawiamy następujące czynniki:
Marketing promocyjny
Skuteczne taktyki merchandisingowe umożliwiają użytkownikom maksymalne wykorzystanie tej samej ceny detalicznej. Klientów nie tylko przyciągną Twoje produkty, ale również rozważą powrót do Twojego sklepu, gdy wprowadzisz nowe produkty na rynek. Uderzająco zawsze wspierał swoich użytkowników w zakresie zwiększania sprzedaży internetowej, pomoc znajdziecie na stronie https://tm360.pl/merchandising/. Umożliwiamy naszym użytkownikom stworzenie imponującej witryny eCommerce, dostosowując jeden z naszych szablonów witryn internetowych. Po drugie, zapewniamy im efektywny system zarządzania zamówieniami, który umożliwia kontrolowanie wszystkich faktur i zakupów dokonywanych przez klientów.
Wskazówki dotyczące merchandisingu
1. Używaj idealnych taktyk brandingowych
Kiedy tworzysz własny towar, nie powinieneś myśleć, że Twój sklep jest już gotowym artykułem. Jest jeszcze wiele do zrobienia, aby osiągnąć pożądany poziom. Jeden z kroków, które musisz podjąć, aby zbudować wizerunek swojej marki. Przekonujący wizerunek marki jest zawsze idealny do merchandisingu. Sprawia to dobre wrażenie w oczach konsumentów i daje im powody do ponownego powrotu do Twojego sklepu.
Jeśli walczysz o stworzenie wizerunku marki dla swojej firmy, możesz przejrzeć wszystkie inne strony internetowe utworzone na Strikingly. Przeprowadzając analizę konkurencji, będziesz miał lepszy pomysł na swoją taktykę brandingową. Jedną z kluczowych funkcji, które zapewniamy, jest obsługa czatu na żywo, która może być korzystna w budowaniu wizerunku marki dla Twojej firmy. Umożliwi Ci to uwzględnienie zapytań tych klientów w Twoim sklepie. Apple to świetny przykład pod względem wizerunku marki. Nikt by się nie domyślił, że logo z nadgryzionym jabłkiem stanie się znakiem towarowym w dzisiejszym świecie.
2. Użyj technologii
Jeśli chodzi o sprzedaż towarów, taktyka nie jest już taka, jaka była 20 czy 30 lat temu. Ewolucja technologii zmieniła sposób, w jaki użytkownicy prowadzą swoje kroki biznesowe. Dlatego nie powinieneś myśleć inaczej i próbować wprowadzać technologię do swoich planów pracy. Upewnij się, że bierzesz pod uwagę siłę mediów społecznościowych, jeśli chodzi o poszerzanie zasięgu Twojego rynku. Możesz tworzyć promocje związane z ofertami ograniczonymi czasowo, wydarzeniami, wyprzedażami itp.
Możesz przeglądać inne uznane strony internetowe i przeprowadzać analizę danych na temat ich kroków, aby zrobić merchandising. Możesz tworzyć skuteczne obrazy banerowe lub przechwytywać wspaniałe obrazy, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Uderzająco umożliwia uwzględnienie kont w mediach społecznościowych w postaci ikon, dzięki czemu ruch pochodzący z kont w mediach społecznościowych będzie trafiał bezpośrednio na stronę główną Twojego sklepu internetowego. Jeśli uznają Twój sklep za atrakcyjny, mogą stać się stałymi klientami.
3. Odpowiedni schemat kolorów
Jeśli masz idealny plan związany ze schematem kolorów, pomoże to tylko w znacznym rozwoju Twojej firmy. Efektowna kolorystyka pozwoli Ci częściej sprzedawać towar, co przełoży się na większe przychody. Psychologia kolorów wzbudza emocje, tworzy nastroje, uzupełnia produkty eCommerce itp. Jeśli chcesz zaimplementować najlepszą kolorystykę dla swojej strony internetowej Strikingly, upewnij się, że wykonałeś następujące kroki:
4. Sprzedaż krzyżowa
Cross merchandising to jeden z najskuteczniejszych sposobów, aby Twój głos był słyszalny w związku z Twoimi towarami. Przyjmując tę strategię, zwiększysz sprzedaż online i utrzymasz obecnych klientów. Celem cross-merchandisingu jest powiązanie dwóch produktów eCommerce, co pomoże im stworzyć stowarzyszenie w celu zwiększenia sprzedaży. Jednak twoje kombinacje powinny mieć za sobą znaczenie. Nie można oczekiwać wzrostu sprzedaży, jeśli połączysz zegarek z telewizorem.
Na przykład, jeśli prowadzisz sklep z artykułami sportowymi, możesz stworzyć połączenie między rakietą tenisową a opaską na rękę. Podobnie, jeśli prowadzisz witrynę z grami, możesz utworzyć połączenie między konsolą do gier a słuchawkami. Należy zauważyć, że wiele firm zajmujących się grami zaczęło włączać słuchawki do swoich konsol do gier. W takich kombinacjach można tworzyć promocje, takie jak „kup jeden i zyskaj jeden 50% rabatu”, aby przyciągnąć klientów.
5. Daj kierunek klientom
Jeśli Twoi klienci są nowi w witrynie Twojej firmy , jest mało prawdopodobne, że od razu zrozumieją konfigurację związaną z Twoimi produktami. Dlatego musisz im pomóc, zapewniając wskazówki lub znaki wokół półek i wystaw. Dajesz swoim klientom jasne wyobrażenie o produkcie, którego chcą w określonym przedziale cenowym, poprzez reklamę kierunkową. Wierzymy, że znaki są najlepszą formą informowania ludzi o produktach eCommerce i potencjalnych wydaniach funkcji.
Wniosek
Stworzenie solidnego i stabilnego planu merchandisingowego zajmuje dużo czasu i wysiłku. Jeśli jednak polegasz na najlepszych kreatorach stron internetowych i masz najlepsze dostępne narzędzia, bardzo szybko możesz zobaczyć pozytywne wyniki merchandisingu. Uderzające jest prawdopodobnie najlepszą platformą do przyciągania potencjalnych nabywców. Funkcja prezentacji produktów umożliwia przedstawienie jasnego opisu i zdjęć sprzedawanego produktu.
Jeśli zmagasz się ze znalezieniem pomysłu na biznes lub z rozgłaszaniem swojego słowa, lepiej, jeśli zbudujesz profesjonalną stronę internetową. Uderzająco zapewnia kolekcję szablonów stron internetowych, która umożliwia użytkownikom wybór najlepszego dla ich pomysłu na niszę. Po zakończeniu dostosowywania możesz zacząć tworzyć własne towary i pozostawić swój ślad w cyfrowym świecie.
Najnowsze komentarze