Moje Blog

Kolejna witryna WordPress

Wnętrze i budowa

14 RZECZY DO ROZWAŻENIA PRZED ARANŻACJĄ BIURA

Wyposażenie nowego biura będzie jednym z największych wydatków, jakie musi ponieść Twoja firma, dlatego ważne jest, aby zrobić to dobrze za pierwszym razem. Od wyglądu i stylu biura po dostępne w nim udogodnienia, należy wziąć pod uwagę to, co zwiększy wydajność pracowników i poprawi wizerunek marki Twojej firmy.

Planowanie i projektowanie to kluczowy element każdego projektu aranżacji biura. Musisz dokładnie zaplanować, co, gdzie i jak umieścić rzeczy, aby zmaksymalizować przestrzeń biurową, a także stworzyć projekt, który będzie pasował do różnych aspektów korporacyjnych.

Planowanie jest podstawową częścią każdego projektu aranżacji biura. Dobrze zaplanowana przestrzeń biurowa zapewnia bezstresowe środowisko, które docenią zarówno Twoi pracownicy, jak i klienci. Aby Twoje nowe biuro było przyjemne i skuteczne, oto 14 rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, zanim się na to zdecydujesz.

 

ZADAJ SOBIE WIELKIE PYTANIA

Wykończenie nowego biura, niezależnie od tego, czy będzie to remont istniejącej lokalizacji, czy przeprowadzka do nowego biura, przyniesie Twojej firmie wiele korzyści. Od lepszej wydajności pracowników po zwiększony przepływ pracy, lepsze oświetlenie i łatwiejsze poruszanie się po przestrzeni biurowej. Do tego dochodzą bardziej oczywiste korzyści, takie jak prezentowanie klientom i klientom bardziej nowoczesnej przestrzeni.

Zanim zaczniesz nowy fit out Warszawa, powinieneś wiedzieć, czego chcesz. Zadaj sobie następujące pytania:

  • Dlaczego potrzebujesz nowego biura?
  • Jakiego rodzaju wyposażenia chcesz?
  • Gdzie będzie Twoje nowe biuro?
  • Odpowiedzi na te pytania pomogą określić Twój budżet, czas potrzebny na zakończenie wykończenia oraz zapewnią wskazówki dotyczące funkcjonalnych i estetycznych wyborów.

 

Planowanie na przyszłość

Twoje miejsce pracy musi odzwierciedlać obecny klimat Twojej firmy, ale powinno również być w stanie dostosować się do przyszłych zmian. Wraz z powyższymi pytaniami „ogólny obraz” zapisz odpowiedzi na te biznesplany „przyszłego kierunku”:

  • Jak Twoja firma / branża będzie się zmieniać i rozwijać w ciągu najbliższych kilku lat?
  • Czy Twoja obecna przestrzeń może pomieścić ekspansję firmy?
  • Jak trendy technologiczne wpłyną na wielkość i kształt Twojego biura?
  • Czy Twoja przestrzeń jest wystarczająco elastyczna, aby dostosować się do szybkich zmian?
  • Jeśli Twoje istniejące obiekty są przestarzałe i nieodpowiednie, powinieneś zacząć szukać nowej przestrzeni na swoje biuro. Z drugiej strony, jeśli masz wystarczająco dużo miejsca, ale chcesz ulepszyć środowisko pracy, aby poprawić wizerunek firmy i zwiększyć wydajność, odpowiedzią może być modernizacja.

 

 

POZNAJ SWÓJ BUDŻET I OTRZYMAJ KOMPLEKSOWĄ WYCENĘ
Polowanie na wycenę wyposażenia biur jest lepsze, gdy masz już budżet. Chociaż być może będziesz musiał dokonać wstępnego ustalenia faktów, aby określić przybliżony przedział cenowy za wyposażenie, które odzwierciedla twoje ambicje, ogólnie wiedza o tym, ile możesz wydać, pomoże uniknąć marnowania czasu na kontakty z wykonawcami na usługi budowlane, którzy nie są w twoim budżecie lub nie są w stanie dostarczyć na oczekiwania.

Pozycje do rozważenia w budżecie obejmują:

Koszty związane z przeprowadzką.
Ile i jak długo będziesz musiał przechowywać sprzęt i meble.
Ogólny projekt wyposażenia.
Koszty nowych mebli.
Infrastruktura informatyczna i telekomunikacyjna.
Cytaty i obowiązki
Wyceny to ćwiczenie polegające na zbieraniu informacji, zarówno dla Twojej firmy, jak i wykonawców zaangażowanych w Twoje wykończenie. Wycena nie jest obietnicą zaangażowania, więc wykorzystaj ją do podejmowania świadomych decyzji. Użyj list za i przeciw, aby porównać różne firmy i rozważyć całościowy obraz. Jeśli jesteś dobrym kierownikiem projektu, powinno to stać się drugą naturą. Jeśli wykracza to poza Twój zakres, możesz rozważyć zatrudnienie kogoś do zarządzania Twoim projektem, na przykład z Twojej organizacji.

Jeśli zlecasz wykonanie wykończenia jednej firmie wnętrzarskiej, jej wycena powinna zawierać:

Krótki opis projektu.
Plany techniczne.
Dostawa materiałów.
Ocena budynku.
Zarządzanie projektem i budowa.
Upewnij się, że początkowa wycena obejmuje wszystkie możliwe koszty, dzięki czemu możesz efektywnie zaplanować wykończenie i nie martwić się o nieoczekiwane koszty.

Jeśli zarządzasz projektem we własnym zakresie, być może będziesz musiał angażować niezależnych wykonawców na każdym etapie procesu. Będziesz także odpowiedzialny za dostarczanie planów technicznych i ocen budynków wykonawcom na miejscu oraz przejmiesz kontrolę nad procesem, ubezpieczeniem i planowaniem od początku do końca.

BĄDŹ Zsynchronizowany ze swoją tożsamością marki

Projekt biura powinien odzwierciedlać wizję, motto, idee, wartości, kulturę i pożądany wygląd Twojej firmy. Powinno to być również rozszerzeniem Twoich materiałów reklamowych i marketingowych (i odwrotnie). Oznacza to, że klienci dostają takie samo wrażenie wchodząc do Twojego biura, jak podczas przeglądania witryny internetowej Twojej firmy lub materiałów marketingowych.

Najlepiej zaangażować w ten proces swój dział marketingu, prawdopodobnie zna Twoją markę lepiej niż ktokolwiek inny. Rozpocznij proces współpracy wcześnie i upewnij się, że stworzysz biuro, które odzwierciedla wartości Twojej firmy.

Wraz z postępem technologicznym do tego stopnia, że ​​wiele osób może wykonywać większość swojej pracy z dowolnego miejsca, w którym jest połączenie z Internetem, nowe wyposażenie biura może być doskonałą okazją do zmiany układu biura, zmniejszenia lub przeniesienia z boksów do bardziej wspólnych miejsc pracy .

Jeśli niektórzy pracownicy pracują zdalnie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, możesz zaoszczędzić pieniądze na całkowitej powierzchni, ale często lepiej jest przerobić tę przestrzeń na sale konferencyjne, obszary dla klientów, miejsca spotkań, a nawet strefę rekreacyjną.

Ile miejsca faktycznie potrzebujesz dla personelu? W przypadku pracowników biurowych należy pozwolić, aby 6m2 na osobę było zgodne z przepisami budowlanymi, ale niekoniecznie istnieje uniwersalne rozwiązanie. Najbardziej rozsądną radą jest mapowanie planów pięter na najbardziej pracowite dni. Mając cały personel na pokładzie i sprawnie funkcjonujący, czy uwzględniłeś przestrzeń w przejściach, sale konferencyjne i miejsca do odpoczynku? Zachowuj ostrożność, zwłaszcza jeśli planujesz ekspansję w najbliższej przyszłości.

 

Oceń wykorzystanie przestrzeni

Aby uzyskać odpowiednią równowagę w nowym biurze, musisz dokładnie zrozumieć, w jaki sposób pracownicy korzystają z obecnej powierzchni biurowej. Podział i zbadaj następujące kwestie:

Ile czasu spędza się przy biurkach i salach konferencyjnych?
Jak często używane są kuchnie i strefy przerw?
Czy niektóre zespoły mają za dużo lub za mało miejsca?
Czy istnieją obszary, które są nadmiernie lub niedostatecznie wykorzystywane?
Czy jest wystarczająco dużo miejsca do przechowywania?
Czy obecne miejsce do przechowywania jest za dużo, czy za mało?
Czy możesz pomieścić gości w swojej recepcji?
Czy masz zwinne obszary pracy?
Warto przeprowadzić ankietę wśród pracowników, tak aby wyposażenie opierało się na praktycznych informacjach zwrotnych. Zapytaj swoich pracowników, co im się podoba lub czego nie podoba w obecnej przestrzeni, jak ich zdaniem można ją ulepszyć (pod względem wydajności i produktywności), a także ogólne dodatki do biura, które chcieliby zobaczyć.

 

 

 

ŚLEDŹ TRENDY W PROJEKTOWANIU BIUR

Przed zleceniem projektantowi wnętrz będziesz chciał zbadać najnowsze trendy w projektowaniu biur, aby mieć dobre pojęcie o tym, czego chcesz i jak wpłynie to na wydajność w miejscu pracy. Biuro na planie otwartym jest nadal popularnym układem, ale nowe projekty skupiające się na przyjmowaniu grup roboczych, współpracujących zespołach i pracy zdalnej zyskują na popularności w bardziej przyszłościowych miejscach pracy. .

Rozważ niektóre z poniższych trendów.

Przenoszenie biurek: wysoce dochodowa firma programistyczna daje wszystkim swoim pracownikom biurka na kółkach, aby mogli skonfigurować i pracować tam, gdzie potrzebują, z kim potrzebują.
Stojące biurka: Wykazano, że rozkładane biurka stojące oferują dramatyczny wzrost produktywności i zdrowia.

Naturalne materiały i wykorzystanie światła dziennego to trendy promujące dobre samopoczucie w biurze.
Przestrzenie wielofunkcyjne zastępują kabiny. Ławki i wspólne przestrzenie promują współpracę i zaangażowanie międzybiurowe.
Inne modne projekty biurowe obejmują stworzenie ciepłego, atrakcyjnego i zachęcającego obszaru biznesowego budynku, lobby i wejść. Są to pierwsze obszary, które zobaczą potencjalni klienci, więc chcesz, aby wywarły na nich trwałe wrażenie.